Μετάβαση στο περιεχόμενο

14 Σεπτεμβρίου 2016

1

Γιατί έξω οι μετανάστες από τα σχολεία;

από lakwnikos

Μετά τα πρόσφατα γεγονότα στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης όπου ο Σύλλογος Γονέων δεν επέτρεψε παιδιά μεταναστών να παρακολουθήσουν στο δημόσιο σχολείο των παιδιών τους, ας μην πέσουμε στην παγίδα του να σπεύσουμε επηρεασμένοι από τις εκδηλώσεις των ΜΜΕ και της πολιτικής ορθότητας να κατηγορήσουμε δεξιά και αριστερά καλλιεργώντας το μίσος και την διχόνοια. Αυτός ακριβώς νομίζω είναι και ο στόχος… αντί να κοιτάξουμε υπό ποιες συνθήκες ξεκινούν τα σχολεία ανά την Ελλάδα, με τι προβλήματα και ελλείψεις, ασχολούμαστε με τον «αφρό» του παιχνιδιού των εντυπώσεων χωρίς κανείς να έχει τη διάθεση να αγγίξει το θέμα βαθύτερα.

Ναι, συγχαίρω τις θέσεις και τις αντιδράσεις των γονέων και του Συλλόγου! Είναι φανερό ότι θα πρέπει πια να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, με ψυχραιμία και χωρίς ίχνος ρατσισμού, αφού ο καθ ύλην αρμόδιος, οι πολιτικοί μας δηλαδή, δεν έχουν ούτε το σθένος να λάβουν δύσκολες αποφάσεις ούτε και τη διάθεση. Επομένως, εναπόκειται στις εκάστοτε ομάδες ανθρώπων –είτε είναι Σύλλογοι, είτε Φορείς και Σωματεία- να «εξαναγκάζουν» τους ιθύνοντες ώστε να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις. Το παράδειγμα αυτό θα πρέπει να το ακολουθήσουμε όλοι όσοι ακόμα έχουμε αντισώματα και θέλουμε να βοηθήσουμε την πατρίδα και τα παιδιά μας δείχνοντας το δρόμο.

Για όσους τώρα έχουν μέσα τους αυτή την «ενόχληση» ότι αυτό δεν είναι σωστό, να σημειώσω ότι έχουν δίκιο. Σαφώς και δεν είναι σωστό. Όμως δεν φταίνε οι γονείς ούτε τα παιδιά για αυτό. Πώς να ενταχθούν τα παιδιά των μεταναστών σε ένα ελληνικό σχολείο; Με τι προϋποθέσεις; Με τι κανόνες; Με τι βιβλία; Με τι δασκάλους; Με τι πρόγραμμα; Βγήκε κάποια απόφαση από το Υπουργείο που θα καθορίζει πως θα γίνεται αυτή η ένταξη; Πώς να γίνει η ενσωμάτωση και η παρακολούθηση σε ένα σχολείο και με μια παιδεία η οποία νοσεί εξ ορισμού; Όσο προσθέτουμε βάρος σε ένα οικοδόμημα που έχει ήδη ρωγμές στα θεμέλια, τόσο αυτό κινδυνεύει να καταρρεύσει και να μας πλακώσει. Και όσο περνά ο χρόνος χωρίς σοβαρές ενέργειες, τόσο ανθεί η παραφιλολογία και πλάθονται σενάρια που σκοπό έχουν είτε να κερδίσουν εντυπώσεις και ακροαματικότητα είτε να προωθήσουν πασαλείμματα που θα αποβούν μοιραία για αμφοτέρους.

Αναγνωρίζω ότι είναι πάγια τακτική, και πια βγαίνει αυθόρμητα σε τέτοιες περιπτώσεις που έχουν να κάνουν με το τι είναι τελικά πολιτικά ορθό, να δημιουργούνται αντιδράσεις. Και μέχρι πρότινος μέχρι εκεί αναλωνόμασταν. Όμως, αναγνωρίζω επίσης ότι πίσω από όλα αυτά κρύβονται σκοπιμότητες και συμφέροντα. Τρανό παράδειγμα, η άλωση της Ευρώπης από τόσους μετανάστες στο όνομα της πολιτικής ορθότητας! Χωρίς κανέναν έλεγχο, χωρίς κανένα πρόγραμμα, χωρίς κανένα περιθώριο ή χρόνο αντίδρασης από κανέναν. Όλοι παραμείναμε θεατές σε ένα θέμα τόσο μεγάλο που περνά σαν χείμαρρος και σαρώνει στο πέρασμά του… ίσως ήρθε επιτέλους η ώρα κάποιον αντιδράσεων, ώστε να αναγκαστούν αυτοί που είναι υπεύθυνοι και που νοιάζονται να πάρουν τα μέτρα που πρέπει ώστε να ωφεληθούμε όλοι!

Ας ενώσουμε λοιπόν όλοι τις φωνές μας και τις διαμαρτυρίες μας και ας τις κατευθύνουμε προς αυτούς που και δημιούργησαν το πρόβλημα και πρέπει να το λύσουν. Ας στηρίξουμε όλους αυτούς που θέλουν να αποφύγουν τα χειρότερα και απαιτούν ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα και τα παιδιά μας και ας τους μιμηθούμε όταν θα έρθει η σειρά μας.

 

Read more from Άρθρα
1 σχόλιο Post a comment
  1. Γιώργος
    Ιαν. 7 2017

    Και να κάνουμε αυτούς τους ανθρώπους μπάλα στη διαμαρτυρία απέναντι στο κράτος, προσθέτοντας πόνο στον πόνο τους;
    Και να ενσαρκώσουμε οι Χριστιανοί την κοσμική λογική που θέλει πρακτικισμούς και φόβους να υπερβαίνουν την αγάπη του Χριστού;
    Αν εμείς που πρέπει να είμαστε το φως και το αλάτι γίνουμε κόσμος, πόσο σκοτάδι θα είναι οι επίσημοι εκπρόσωποι της κοσμικής λογικής;
    Τέλος, με το παράδειγμά μας διδάσκουμε. Αν το κράτος, το σχολείο και -χειρότερα!- οι Χριστιανοί διδάξει στα ελληνόπουλα ότι τα προσφυγόπουλα είναι πρόβλημα (αντικειμενικό ή όχι, δεν είναι το θέμα αυτό) καθώς και ότι τα βάζουμε σε ειδικό, διακριτό περιβάλλον και όχι στο δικό τους, διδάσκει ότι τα παιδιά αυτά είναι για Χ-Ψ λόγους, κάτι το ξένο. Και θα έχουμε κάνει (άθελά μας, ίσως) το πρώτο βήμα για όταν θελήσει κάποιος/οι, να στραφούμε εναντίον τους. Αντιστοίχως, αν τα εντάξουμε ως ίσα παιδιά με τα ελληνόπουλα, θα έχουμε κάνει το πρώτο βήμα για να μην στραφούμε εναντίον τους, όταν κάποιος/οι θελήσει/ουν να το κάνουμε.
    (Τέλος, υπάρχουν προγράμματα ένταξης στο τυπικό σχολείο)

    Απάντηση

Γράψε και εσύ το σχόλιό σου

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments